|
Selko-e
|
Verkkotoimittajakurssi 2010
|
|
|
Yhteystiedot Toiminta Kurssit ja koulutus Oppaat ja ohjeet Linkit Keskustelu Selko-e-projekti Pinninkatu 51 33100 TAMPERE Lähetä sähköpostia |
Lisätietoa kurssista: Hakemukset ja kurssin sisältö. Tietokoneohjelmat: Kurssilla käytetyt ohjelmat löytyvät täältä. Etätehtävät ja ohjelma: Kurssin aikana tehtävät etätehtävät ja ohjelma ovat täällä. Esimerkit ja osoitteet: Kurssilla käytetyt Internet-palvelut ja osoitteet. Kuvat: Ensimmäiseltä 2.-4.2. ja toiselta jaksolta 13.-15.4.2010 löytyvät täältä. Kolmannen jakson kuvausharjoituksia aurinkoisesta Sorsapuistosta (10.-12.8.2010) voit katsella tästä. Viimeisen jakson (5.-7.10.2010) kakkukahvit ja kertaukset ovat täällä. Kurssilaisten kotisivut ja sähköpostit: Kurssilaisten kotisivut sijaitsevat osoitteessa www.selko-e.com. Kurssilaisilla on käytettävissään oma kotisivutila ja tunnukset sivujen päivittämiseen. Sivuja voi päivittää myös kotoa käsin. Sivut jäävät kurssilaisten käyttöön kurssin jälkeenkin. |
|