|
Selko-e
|
Verkkotoimittajakurssi 2010 |
|
|
Yhteystiedot Toiminta Kurssit ja koulutus Oppaat ja ohjeet Linkit Keskustelu Selko-e-projekti Pinninkatu 51 33100 TAMPERE selko-e@selko-e.fi |
Verkkotoimittajakurssi 2010 Tulppaanitalo, Tampere Sisältö 1. Kotisivujen tekeminen 2. Valmiiden sivujen siirtäminen Internetiin 3. Vanhojen sivujen päivittäminen 4. Kuvien ja piirrosten käyttö Internetissä 5. Vastuu omasta työstä, tekijänoikeudet ja tietoturva 6. Tiedonhaku Internetistä 7. Sähköpostin tehokas käyttö 8. Keskustelupalstan käyttö 9. Blogien käyttö 10. Web-kameran käyttö ja Internet-puhelut Kohderyhmä Kehitysvammaiset nuoret ja aikuiset joilla on kokemusta tietokoneista ja kirjoittamisesta. Kurssille otetaan 8 osallistujaa. Aika ja kesto, lähipäivät 1. Jakso, 2.-4.2.2010, 3 päivää (tiistai-torstai) 2. Jakso, 13.-15.4.2010, 3 päivää (tiistai-torstai) 3. Jakso, 10.-12.8.2010, 3 päivää (tiistai-torstai) 4. Jakso, 5.-7.10.2010, 3 päivää (tiistai-torstai) päivittäin kello 9.00-15.00, noin 80 tuntia. Lisäksi itsenäinen työskentely ja etätehtävät, yhteensä noin 40 tuntia. Paikka Kehitysvammaisten Tukiliitto, Pinninkatu 51, Tampere, Tulppaanitalo, Selko-e, 4:s kerros Kustannukset Koulutus on opiskelijoille maksutonta sisältäen lounaan. Matkakustannuksia, majoitusta tai muita ruokailuja ei makseta. Hakemukset 22.1.2010 mennessä Voit ilmoittautua kahdella eri tavalla: 1. Lomakkeella Internetissä 2. Kirjeellä, palautusosoite: Kehitysvammaisten Tukiliitto ry Veijo Nikkanen Pinninkatu 51 33100 TAMPERE Tulostettavaksi: Hakemus: PDF-tiedosto - Word-tiedosto Esite: PDF-tiedosto - Word-tiedosto Lisätietoja: Veijo Nikkanen Kehitysvammaisten Tukiliitto ry, Selko-e puh. (0207) 718 329 veijo.nikkanen@kvtl.fi |
|