|
Selko-e
|
Verkkotoimittajakurssi 2009
|
|
|
Yhteystiedot Toiminta Kurssit ja koulutus Oppaat ja ohjeet Linkit Keskustelu Selko-e-projekti Pinninkatu 51 33100 TAMPERE selko-e@selko-e.fi |
Lisätietoa kurssista: Hakemukset, kurssin sisältö yms. Tietokoneohjelmat: Kurssilla käytetyt ohjelmat löytyvät täältä. Etätehtävät ja ohjelma: Kurssin aikana tehtävät etätehtävät ja ohjelma ovat täällä. Esimerkit ja osoitteet: Kurssilla käytetyt Internet-palvelut ja osoitteet. Kuvat: Ensimmäiseltä jaksolta 20.-22.1.2009 ovat täällä. Kuvia toiselta jaksolta 24.-26.3.2009 löytyy täältä. Kolmannen jakson aherrusta sekä Sorsapuisto ja sadekuvia (11.-13.8.2009) voit katsella tästä. Viimeisen jakson (6.-8.10.2009) kakkukahvikuvat on laitettu tänne. Kurssilaisten kotisivut ja sähköpostit: Kurssilaisten kotisivut sijaitsevat osoitteessa www.selko-e.com. Kurssilaisilla on käytettävissään oma kotisivutila ja tunnukset sivujen päivittämiseen. Sivuja voi päivittää myös kotoa käsin. Sivut jäävät kurssilaisten käyttöön kurssin jälkeenkin. ![]() Verkkotoimittajakurssin osallistujat työn touhussa. |
|