|
Selko-e
|
Verkkotoimittajakurssi 2008
|
|
|
Yhteystiedot Toiminta Kurssit ja koulutus Oppaat ja ohjeet Linkit Keskustelu Selko-e-projekti Pinninkatu 51 33100 TAMPERE selko-e@selko-e.fi |
Lisätietoa kurssista: Hakemukset, kurssin sisältö yms. Tietokoneohjelmat: Kurssilla käytetyt ohjelmat löytyvät täältä. Etätehtävät ja ohjelma: Kurssin aikana tehtävät etätehtävät ja osa ohjelmasta ovat täällä. Esimerkit ja osoitteet: Kurssilla käytetyt Internet-palvelut ja osoitteet ovat täällä. Kuvia: Toiselta jaksolta 8.-10.4.2008 on täällä. Kurssilaisten vierailu Perttulan Tampereen toimipisteen avajaisissa 9.4.2008 löytyy täältä. Kolmannen jakson aherrusta ja synttärikestejä (12.-14.8.2008) voit katsella tästä. Viimeisen jakson (7.-9.10.2008) netti-kameraharjoitukset ja ryhmäkuvat on laitettu tänne. Kurssilaisten kotisivut ja sähköpostit: Kurssilaisten kotisivut sijaitsevat osoitteessa www.selko-e.com. Kurssilaisilla on käytettävissään oma kotisivutila ja tunnukset sivujen päivittämiseen. Sivuja voi päivittää myös kotoa käsin. ![]() Kuvassa kurssin osallistujia. Erja ja Ilkka puuttuvat kuvasta. |
|