Villen oma kuvalemmikkieläin
Ville Kulmanin kotisivut
Olen Ville Kulman asun Tampereella ikäni on tällä hetkellä 27 vuotias. Käyn töissä enkä ole työttömänä.
Olen kiinostunut teatterista ja käyn melko usein ympäri Suomea teattereissa.
Olen kiinnostunut myös uimahypyistä. En ole käynyt katsomassa uimahyppyjä uimahalleissa.
Koska hyvän näköisiä miehiä.Olen nähnyt niitä televisiosta.
Uimahyppyjä on erilaisia; eteenpäin, taaksepäin, sivuttais
voltti ja kierrevoltti. 
Näiltä sivulta
löytyy  linkejä uimahypyistä, niille jotka ovat kiinnostuneista aiheesta.

Pasin haastattelu

Suomen uimaliitto uimahypyt
Uimaurheilu

Sähköpostini on: ville.kulman@surfeu.fi
En osaa uida hyvin. Olisko muita samanlaisia ihmisiä. Tai muita urheilua harrastavia.