

Ville Kulmanin kotisivut
Olen Ville Kulman asun Tampereella ikäni on
tällä hetkellä 27 vuotias. Käyn töissä
enkä ole työttömänä.
Olen kiinostunut teatterista ja käyn melko usein ympäri Suomea
teattereissa.
Olen kiinnostunut myös uimahypyistä. En ole käynyt katsomassa uimahyppyjä uimahalleissa.
Koska hyvän näköisiä miehiä.Olen nähnyt niitä televisiosta.
Uimahyppyjä on erilaisia; eteenpäin, taaksepäin,
sivuttaisvoltti ja kierrevoltti.
Näiltä sivulta löytyy linkejä
uimahypyistä, niille jotka ovat kiinnostuneista aiheesta.
Pasin haastattelu
Suomen uimaliitto uimahypyt
Uimaurheilu
Sähköpostini on: ville.kulman@surfeu.fi
En osaa uida hyvin. Olisko muita samanlaisia ihmisiä. Tai muita urheilua harrastavia.