riitanomakuvariitankukka
Minun nimeni on Riitta Hämäläinen.
Asun Tampereella kerrostalossa, olen avoliitossa ja minulla on yksi poika. Olen täällä tietokonekurssilla. Lisäksi meillä on
puolivuotias kissa nimeltään Morre. Harrastuksiini kuuluu lenkkeily, hiihtäminen ja luistelu. Kesällä menen maalle lomalle siellä on hauska olla. Kurssilla on ollut ihan kivaa.olen tykänyt tietokoneella työskenellä. Olen saanut uusia ystäviä kurssilla.



Ilonan haastattelu

Koirat
Pelastuskoirat
Itä-suomen Rotukissat
Eläintarha
Sähköpostini on riitta.hamalainen@surfeu.fi