maria annika lahti kotitalo 
Maria Lahti                          

Hei
Olen Maria Lahti. Asun kotona isän ja äidin kanssa.
Minulla on kaksi veljeä. Pikkuveli Pekka ilmari  ja isoveli Marko ja sen vaimo Heli.
Minä olen
Jonin kummitäti.

Vien roskia ja siivoan oman huoneen. Minä kuuntelen musiikkia. Kirjoitan runoja,  varten ja järjestelen käyn kirjastossa. Minä laihdutan aika paljon ja se on tosi tärkeää.  Järjestelen
kirjanpitoa erilaisista tv-sarjoista ja sen jälkeen rentoudun joogaamalla. Olen toimintakeskuksessa töissä jossa minusta tuli ammatilaiskutoja. Kirjanpito tarkoittaa, että pitää etsiä tietoa erilaisista sarjoista ja elokuvien eri henkilöistä ja minä laitan eri kansioon.

Minä pelaan tietokoneella erilaisia pelejä, kuten pasianssia ja vapaakenttää.
Kävin koulua Alavudessa. Epilän toimintakeskussa minulla on
tyttö- ja poikaystäviä.
Lisäksi minulla on lapsuudesta kavereita paljon enemmän.
Minä tykkään tehdä töitä.
Haastattelu Taisto

Suosikki sarjani
Kauniit ja rohkeat
Mtv 3 sarjat
American idol
Ritari Ässä 

Lain varjolla
Jääkiekko Sm Liiga
Kova Laki
laihis
Matlock
Salkkarit