Maria
Lahti
Hei
Olen Maria Lahti. Asun kotona isän ja äidin kanssa.
Minulla on kaksi veljeä. Pikkuveli Pekka ilmari ja
isoveli Marko ja sen vaimo Heli.
Minä olen Jonin kummitäti.
Vien roskia ja
siivoan oman huoneen. Minä kuuntelen musiikkia. Kirjoitan
runoja, varten ja järjestelen käyn kirjastossa.
Minä laihdutan aika paljon ja se on tosi
tärkeää. Järjestelen kirjanpitoa erilaisista
tv-sarjoista ja sen
jälkeen rentoudun joogaamalla. Olen
toimintakeskuksessa töissä jossa minusta tuli
ammatilaiskutoja. Kirjanpito tarkoittaa, että pitää
etsiä
tietoa erilaisista sarjoista ja elokuvien eri henkilöistä ja
minä
laitan eri kansioon.
Minä pelaan tietokoneella
erilaisia pelejä, kuten pasianssia ja vapaakenttää.
Kävin koulua Alavudessa. Epilän toimintakeskussa minulla on
tyttö- ja poikaystäviä.
Lisäksi minulla on lapsuudesta kavereita paljon enemmän.
Minä tykkään
tehdä töitä.
Haastattelu Taisto
Suosikki sarjani
Kauniit
ja rohkeat
Mtv 3 sarjat
American idol
Ritari
Ässä
Lain
varjolla
Jääkiekko
Sm Liiga
Kova
Laki
laihis
Matlock
Salkkarit