Haastattelu
Pasi joka on Villan ohjaaja puupuolella kuusi viikkoa harjoittelujaksolla.
Missä sinä kävit armeijan?
Pasi vastasi Pohjoiskarjalan prikaatissa viitisentoista vuotta sitten.
Pasi siirtyi armeijan keittiöön töihin, mutta ei jäänyt keittiölle ammattiin.
Koska päätit hakea puusepäksi?
Pasi halusi vaihtaa ammattia meni opiskelemaan puusepäksi.
Pasin kanssa on kiva tehdä töitä puupuolella töitä.
Pasi on hyvä puupuolen ohjaaja jonka tiedän johon tutustunut.
Miten päätit hakea lähihoitajaksi?
Pasi on sosiaalinen joten päätin hakea lähihoitajaksi.
Pasi valmistuu keväällä lähihoitajaksi.
Pasi päätti lähteä Joensuusta isompaan kaupunkiin Tampereelle
Tampereelta saa paremmin töitä kuin Joensuussa huonompi työtilanne.
Haastattelija: Ville Kulman

Villa vuohenoja