Haastattelu
Pasi joka on
Villan ohjaaja puupuolella kuusi viikkoa harjoittelujaksolla.
Missä
sinä kävit armeijan?
Pasi vastasi
Pohjoiskarjalan prikaatissa viitisentoista vuotta sitten.
Pasi siirtyi
armeijan keittiöön töihin, mutta ei jäänyt
keittiölle ammattiin.
Koska
päätit hakea puusepäksi?
Pasi halusi
vaihtaa ammattia meni opiskelemaan puusepäksi.
Pasin kanssa on
kiva tehdä töitä puupuolella töitä.
Pasi on
hyvä puupuolen ohjaaja jonka tiedän johon tutustunut.
Miten
päätit hakea lähihoitajaksi?
Pasi on
sosiaalinen joten päätin hakea lähihoitajaksi.
Pasi valmistuu
keväällä lähihoitajaksi.
Pasi
päätti lähteä Joensuusta isompaan kaupunkiin
Tampereelle
Tampereelta saa
paremmin töitä kuin Joensuussa huonompi työtilanne.
Haastattelija:
Ville Kulman
Villa vuohenoja