Ilonan
ykkösjuttu on musiikki
Ilona
klemola.26.aloittanut tukiliiton tiedottajana lokakuun alussa hän
toimii Jaana Teräväisen sijaisena puolitoista vuotta eli
toukokuun loppuun vuonna 2006 ilona ryhtyy myös leijan
päätoimittajaksi edellinen päätoimittaja Teppo
moisio jatkaa opintojaan Helsingin yliopistossa Ilona Klemola
tuli tukiliittoon yleisradiosta siellä hän teki
radiotoimittajan töitä aikaisemmin ilona on tehnyt
töitä myös televisiossa mm. kuvaussihteerinä.
Hän on ollut lisäksi toimittajana suuressa
sanomalehdessä.
Aamulehdessä
Ilona on tehnyt
töitä myös kehitysvammaisten kanssa.
Siksi hän
tuli mielellään Tukiliitoon töihin. Ilona on partio- ja
musiikki-ihmisiä. Hän kuuntelee paljon jatsia ja poppia.
Hän soittaa itse trumpettia.
Liikuntaa
harrastan aina kun on mahdollista. Akrobatiaakin tulee harrastettua kun
keikun rakennustyömaalla. Ilona nauraa. Ilona jatkaa Leijan
tekemistä Jaana Teräväisen ja Teppo Moision
viitoittamalla tiellä. –Leija on hyvä lehti, Ilona sanoo.
Haastattelijana
Tupu Sammaljärvi
akrobatia ja
ratsastus