antinomakuvaanttineljo
Antti Ylinen
Minä olen lauantaisin parin viikon välin Dj- hommissa Vuoltsun diskossa.
Minä asun asuntolassa Luhtakodissa. Minulla on äiti Raija- Liisa, isä Markku ja pikkusisko Saara. Minun pikkusiskolla on koiranpentu Samba.
Lisäksi harrastan kitaran soittamista Eila & Armottomat bändissä. Käyn viheltämässä sählyä Ristinarkun koululla keskiviikkoisin.  Minä olen äänimiehein hommissa karaokessa Sinikello-kahvilassa torstaisin.

Aarnen haastattelu

Näissä linkeissä on niitä tietoja, mikä minua kiinostaa.

Kehitysvaimmaisten palvelusäätiö

Kehitysmammaisten Tukiliitto

Tampereen kaupunki

Runolijantie

Runoilijantie aikataulut

Runoilijantien risteilyt

Runoilijantien miehistö

Runoilijantien ravintola

Runoiliajantien historia

Sähköpostiosoite on ylinen.antti@jippii.fi