Haastattelussa
Kuka olet?
Taisto Mikael
Ahonen.
Missä
käyt töissä?
Lempäälän
toimintakeskuksessa.
Missä olet
syntynyt?
Alajärvellä.
Mitä
harrastat?
Lastenhoitoa,
lukemista, metsästystä.
Mitä katsot
Tv:stä?
Pikku kakkosta.
Missä asut?
Tampereella.
Onko sinulla
ystäviä?
Ei ole.
Mitä
syöt?
Perunamuusia ja
pippuripihviä.
Pidätkö
taitoluistelusta?
En.
Milloin
kirjoitat?
Vapaa-aikana.
Onko sinulla
lapsia?
2 lasta he ovat
Nelli ja Venla.
Pidätkö
matkustamisesta?
En
hirveästi.
Onko sinulla
lempinimiä?
Mikael.
Oletko
eläinystäviä?
En.
Pidätkö
tanssimisesta?
En osaa.
Kun menette
vaimosi kanssa ulos syömään, mihin
ravintolaan menette?
Ravintola
Hopeakelloon.
Tykkääkö
maalaamisesta?
Talon.
Mitä
musiikkia kuuntelet?
Radio kuuntelua.
Pidätkö
ruuan laitosta?
Pidän.
Mihin aikaan
menet nukkumaan
klo 10.1.
Pidätkö
ruuan laitosta?
vaimo anna
leipomisesta.