Haastattelussa

Kuka olet?
Taisto Mikael Ahonen.

Missä käyt töissä?
Lempäälän toimintakeskuksessa.

Missä olet syntynyt?
Alajärvellä.

Mitä harrastat?
Lastenhoitoa, lukemista, metsästystä.

Mitä katsot Tv:stä?
Pikku kakkosta.

Missä asut?
Tampereella.

Onko sinulla ystäviä?
Ei ole.

Mitä syöt?
Perunamuusia ja pippuripihviä.


Pidätkö taitoluistelusta?
En.

Milloin kirjoitat?
Vapaa-aikana.

Onko sinulla lapsia?
2 lasta he ovat Nelli ja Venla.


Pidätkö matkustamisesta?
En hirveästi.


Onko sinulla lempinimiä?
Mikael.
Oletko eläinystäviä?
En.

Pidätkö tanssimisesta?
En osaa.

Kun menette vaimosi kanssa ulos syömään, mihin ravintolaan menette?
Ravintola Hopeakelloon.

Tykkääkö maalaamisesta?
Talon.

Mitä musiikkia kuuntelet?
Radio kuuntelua.

Pidätkö ruuan laitosta?
Pidän.

Mihin aikaan menet nukkumaan
klo 10.1.


Pidätkö ruuan laitosta?
vaimo anna leipomisesta.