|
Selko-e
|
Verkkotoimittajakurssi |
|
|
Yhteystiedot Toiminta Kurssit ja koulutus Oppaat ja ohjeet Linkit Keskustelu Selko-e-projekti Pinninkatu 51 33100 TAMPERE Lähetä sähköpostia |
Verkkotoimittajakurssi Nuorille ja aikuisille kehitysvammaisille ihmisille. Verkkotoimittajakurssilla harjoitellaan tietoyhteiskunnassa tarvittavia viestintätaitoja sekä tapoja käyttää turvallisesti Internetiä. Kurssin sisältöä: 1. Kotisivujen tekeminen 2. Valmiiden sivujen siirtäminen Internetiin 3. Vanhojen sivujen päivittäminen 4. Kuvien ja piirrosten käyttö Internetissä 5. Vastuu omasta työstä, tekijänoikeudet ja tietoturva 6. Tiedonhaku Internetistä 7. Sähköpostin tehokas käyttö 8. Keskustelupalstan käyttö 9. Blogien käyttö 10. Web-kameran käyttö ja Internet-puhelut Verkkotoimittajakurssi järjestetään neljässä jaksossa. Tämänvuotinen (2010) Verkkotoimittajakurssi on tällä erää viimeinen järjestettävä. Katsele mitä kurssilla on tehty aiemmin! Vanhoja kursseja: Verkkotoimittajakurssi 2010 Verkkotoimittajakurssi 2009 Verkkotoimittajakurssi 2008 Verkkotoimittajakurssi 2007 Verkkotoimittajakurssi 2006 Verkkotoimittajakurssi 2005 |
|