|
Selko-e
|
Kotisivut |
|
|
Yhteystiedot Toiminta Kurssit ja koulutus Oppaat ja ohjeet Linkit Keskustelu Selko-e-projekti Pinninkatu 51 33100 TAMPERE selko-e@selko-e.fi Anna palautetta! |
Vaikuttamisen välineet - Kotisivut 1. Mitä ovat kotisivut? - Mitä hyötyä kotisivuista on? - Miksi kotisivuja tehdään - Miksi minä hankkisin kotisivut itselleni tai kerholleni? Lisätietoa: Mitä ovat kotisivut? 2. Kotisivujen suunnittelu - Miten hankin kotisivut? - Suunitelma? - Ilmaiset vai maksulliset? Lisätietoa: Kotisivujen suunnittelu 3. Mitä sisältöä kotisivuille voi laittaa? - Hyviä ja mukavia sisältöjä - Huonoja tai sopimattomia sisältöjä Lisätietoa: Mitä sisältöä kotisivulle? 4. Kotisivujen tekeminen ja ylläpito - Kirjoittaminen - Siirtäminen - Testaus - Päivittäminen Lisätietoa: Kotisivujen tekeminen |
|