Moi olen Pia.
Asun Järvelässä se on pieni paikka.
Asun yksin vuokra-asunnossa. Käyn töissä Nesteellä bensa-asemalla. Olen rautapuolella.
Käyn pyörällä siellä. Harrastan ratsastusta ja pyöräilyä ja katson telkkaa. Minulla on yksi sisko, hän on vanhempi kuin minä.
Sillä on kaksi lasta. Se asuu ja käy töissä Hollolassa ja on oma koti siellä.
Minä tykkään runoista, kirjoitan niitä joistain lehdistä tai kirjoista vihkoon muistiin.

Jos haluat kirjoittaa minulle, osoite on pia.ranta-aho@jippii.fi
Tykkään eläimistä, mutta ei ole itselläni vaikka haluaisin, ne on kivoja.