Selko-e
Mediakasvatuskurssi 2008

Yhteystiedot

Toiminta

Kurssit ja koulutus

Oppaat ja
ohjeet


Linkit

Keskustelu

Selko-e-projekti
Pinninkatu 51
33100 TAMPERE

selko-e@selko-e.fi
Mediakasvatuskurssi 2008
Kemin kulttuurikeskus

Sisältö
Lehdet, televisio, radio ja Internet vaikuttavat arkipäiväämme sekä meihin. Haluatko tietää, miten ne vaikuttavat sinuun? Voitko sinä vaikuttaa viestimiin?

Kohderyhmä
Kehitysvammaiset nuoret ja aikuiset, jotka ovat kiinnostuneita viestinnästä, lehdistä, televisiosta, radiosta ja Internetistä.
Kurssille otetaan 8 osallistujaa.

Aika ja kesto, lähipäivät
1. Jakso 4.-8.8.2008 (maanantai-perjantai) 5 päivää
2. Jakso 18.-22.8.2008 (maanantai-perjantai) 5 päivää
päivittäin kello 9.00-15.00, noin 60 tuntia.
Lisäksi itsenäinen työskentely ja etätehtävät, yhteensä noin 10 tuntia.

Paikka
Kemin kulttuurikeskus
Marina Takalon katu 3, 94100 KEMI

Kustannukset
Koulutus on opiskelijoille maksutonta sisältäen lounaan. Matkakustannuksia, majoitusta tai muita ruokailuja ei makseta. Kurssi toteutetaan ammatillisen lisäkoulutuksen rahoituksella.
Kurssi toteutuu, mikäli rahoitus saadaan.

Hakemukset 17.6.2008 mennessä
Voit ilmoittautua kahdella eri tavalla:

1. Lomakkeella Internetissä

2. Kirjeellä, palautusosoite:
Kehitysvammaisten Tukiliitto ry
Veijo Nikkanen
Pinninkatu 51
33100 TAMPERE

Tulostettavaksi:
Hakemus: PDF-tiedosto - Word-tiedosto
Esite: PDF-tiedosto - Word-tiedosto


Lisätietoja:
Veijo Nikkanen
Kehitysvammaisten Tukiliitto ry, Selko-e
puh. (050) 4646 006
veijo.nikkanen@kvtl.fi

Maarit Tawast
Kuhankosken erityisammattikoulu
puh. (014) 4441 1120
maarit.tawast@kuhankoski.fi