|
Selko-e
|
Verkon vaarat ja Internetin ihmeet
|
|
|
Yhteystiedot Toiminta Kurssit ja koulutus Oppaat ja ohjeet Linkit Keskustelu Selko-e-projekti Pinninkatu 51 33100 TAMPERE selko-e@selko-e.fi |
Verkon vaarat ja Internetin ihmeet - Selkeäkieliset koulutuspäivät Internetistä.
Esite tulostettavaksi PDF - Word Aika: 26. - 27.11.2005, klo 12.00 - 16.00 Paikka: Tulppaanitalo, Pinnikatu 51, Tampere Kenelle: Kaikille joilla on vaikeuksia ymmärtää Internetiin liittyviä asioita Lauantai 26.11.2005, klo 12.00 - 16.00 Internetin ihmeet: Kotisivut Mikä on Internet? Mitä ovat Internetin kotisivut? Internet- eli www-osoitteet. Sähköposti Mitä on sähköposti? Mitä sähköpostilla voi tehdä? Miten saan sähköpostin? Sähköpostiosoitteet. Kahvi Internet on tietovarasto Miten haen tietoa Internetistä? Hakupalvelut. Onko tieto Internetissä luotettavaa? Hyödyllisiä Internet-osoitteita Sunnuntai 27.11.2005, klo 12.00 - 16.00 Verkon vaarat: Tietokonevirukset Mitä tietokonevirukset ovat? Mitä virukset tekevät? Miten virukset leviävät? Viruksilta suojautuminen Virukset ja vakoiluohjelmat. Sähköposti ja virukset. Liitetiedostojen vastaanottaminen ja lähetys. Virustorjuntaohjelmat Mitä virustorjuntaohjelma tekee. Virustorjuntaohjelman päivitys. Kahvi Roskaposti Mitä on roskaposti? Miten postin vastaanottamiselta vältytään? Tuntemattomaan viestiin vastaaminen. Vakoiluohjelmat ja omat tiedot Mitä vakoiluohjelmat ovat? Miten vältyn vakoiluohjelmilta. Mikä palomuuri on ja miten se toimii? Omien tietojen antaminen Internetissä. Koulutus on maksuton Ilmoittautuminen: 15.11.2005 mennessä Lisätietoja ja ilmoittautumiset: Internetissä: Lomakkeella Sähköpostilla: veijo.nikkanen@kvtl.fi Puhelimella: Puhelin (050) 4646 006 Postilla: Kehitysvammaisten Tukiliitto ry Selko-e-projekti Veijo Nikkanen Pinninkatu 51 33100 TAMPERE |
|